Trek Procaliber 6 - Satin Trek Black/Lithium Grey
Lehký hardtailový rám z hliníku Alpha Platinum s moderní XC geometrií a standardem Boost 148 mm pro větší tuhost v záběru. 120mm odpružená vidlice RockShox Judy Silver s pružinou Solo Air a zamykáním Turnkey, která vyhlazuje terénní nerovnosti
Je pro vás vhodné, pokud…
Chcete se ponořit do závodů v XC na hardtailovém modelu, se kterým vyletíte každý kopec a bez problémů projedete technicky náročnější úseky. Vaše kapsa není bezedná, a chcete tedy odolný slitinový rám s komponenty, které budete vylepšovat postupně.
Získáte toto vybavení
Lehký hardtailový rám z hliníku Alpha Platinum s moderní XC geometrií a standardem Boost 148 mm pro větší tuhost v záběru. 120mm odpružená vidlice RockShox Judy Silver s pružinou Solo Air a zamykáním Turnkey, která vyhlazuje terénní nerovnosti. Plynulé 12rychlostní řazení zkombinované ze sad Shimano Deore a XT, kola Bontrager Kovee umožňující použití bezdušových plášťů, teleskopická sedlovka Bontrager Line s vnitřním vedením a hydraulické kotoučové brzdy.
Na závěr
Nemůžete se dočkat závodů? Procaliber 6 také ne. Toto závodní XC kolo nabízí vyvážený poměr ceny a výkonu pro všechny, kteří chtějí na závodech zajíždět lepší časy. Moderní XC geometrie dodává sebejistotu v technicky náročných pasážích a skvěle jezdí do kopce. Díky spolehlivým komponentům za rozumnou cenu nemusíte čekat, až ušetříte, a do terénu se můžete vrhnout hned.
- Dostanete moderní geometrii se 120mm odpružením vpředu pro agresivní jízdu do kopce a sebejistotu ve sjezdech.
- Toto kolo kombinuje přijatelnou cenu slitinového hardtailového rámu s parametry karbonových modelů.
- Jednoduchý systém s jedním převodníkem a 12rychlostní přehazovačkou nabízí širokou škálu převodů na bleskové výjezdy kopců.
- 29palcová kola umožňující použití bezdušových plášťů mají nízký valivý odpor a chrání před defekty.
- Elegantní vnitřní vedení kabelů znamená nízké nároky na údržbu a tichou jízdu.
Doplňkové parametry
Kategorie: | Jízdní kola |
---|---|
Rám: | Hliník Alpha Platinum, kónická hlavová trubka, vnitřní vedení, BSA 73, skryté úchyty na nosič a stojánek, UDH, Boost148, 12mm pevná osa. |
Vidlice: | RockShox Judy Silver, pružina Solo Air, zamykání TurnKey, kónický sloupek, offset 42 mm, Boost110, Maxle Stealth 15 mm, zdvih 120 mm. |
Přední náboj: | Shimano TC500, slitina, Centerlock, 110 x 15mm pevná osa. |
Zadní náboj: | Shimano TC500, slitina, Centerlock, 148 x 12mm pevná osa. |
Ráfek: | Bontrager Kovee, dvoustěnný, možnost použití bezdušových plášťů, 28 děr, šířka 23 mm, ventilek Presta. |
Plášť: | Bontrager Sainte-Anne Pro XR, možnost použití bezdušových plášťů, ze dvou směsí, aramidová patka, 60 tpi, 29 x 2,20 palce. |
Páska do ráfku: | Bontrager TLR |
Řazení: | Shimano Deore M6100, 12 rychlostí. |
Přehazovačka: | Shimano XT M8100, dlouhé ramínko. |
Klika: | Shimano MT512, převodník 30 zubů, řetězová linka 55 mm, délka 175 mm. |
Středové složení: | BSA Shimano BB-MT501 BSA. |
Kazeta: | Shimano Deore M6100, 10-51, 12 rychlostí. |
Řetěz: | Shimano Deore M6100, 12 rychlostí. |
Sedlovka: | Teleskopická sedlovka Bontrager Line, zdvih 150 mm, MaxFlow, vnitřní vedení, 31,6 mm, délka 410 mm |
Řídítka: | Velikost: M/L, L, XL Slitina, Bontrager, 31,8 mm, prohnutí 15 mm, šířka 750 mm. |
Gripy: | Bontrager XR Trail Comp, nylonový zámek Lock-On. |
Představec: | Velikost: XL Bontrager Elite, 31,8 mm, kompatibilní s Blendr, 7 stupňů, délka 80 mm. |
Hlavové složení: | Částečně integrované, nezapouzdřené kuličkové ložisko, horní 1-1/8 palce, dolní 1,5 palce. |
Brzda: | Hydraulická kotoučová verze Shimano MT200 |
Brzdový rotor: | Velikost: L, XL Shimano RT10, centerlock, 180 mm. |
Sada brzd: | Hydraulická kotoučová verze Shimano MT200 |
Hmotnostní limit: | Kolo má maximální celkový hmotnostní limit 136 kg (kombinovaná hmotnost kola, jezdce a nákladu). |
#sizes_table#: | /tabulky-velikosti/tabulka-velikosti-trek-procaliber |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Americká značka TREK je jedním z lídru na trhu s koly a elektrokoly. Její historie sahá do 80. let minulého století, konkrétně začala vyrábět kola v roce 1976. V současné době společnost TREK určuje trendy, kterými se vývoj a výroba jízdních kol ubírá a je lídrem v oblasti zpracování karbonu.
Testování a vývoj kol TREK probíhá za pomoci předních světových sportovců, cyklistů přímo v Americe. Jejich postřehy, připomínky jsou do kolekce vždy zapracovány. Kola TREK se tak pro jezdce stávají výkonnější a pohodlnější.