Trek Procaliber 8 - Power Surge/Mercury
Lehký hardtailový rám z hliníku Alpha Platinum s moderní XC geometrií a standardem Boost 148 mm pro větší tuhost v záběru. 120mm odpružená vidlice RockShox Recon Gold RL s pružinou Debon Air, tlumičem Motion Control a zamykáním, která vyhlazuje terénní nerovnosti
Je pro vás vhodné, pokud…
Chcete se ponořit do závodů v XC na hardtailovém modelu, se kterým vyletíte každý kopec a bez problémů projedete technicky náročnější úseky. Chcete ty nejlepší parametry a tu největší spolehlivost.
Získáte toto vybavení
Lehký hardtailový rám z hliníku Alpha Platinum s moderní XC geometrií a standardem Boost 148 mm pro větší tuhost v záběru. 120mm odpružená vidlice RockShox Recon Gold RL s pružinou Debon Air, tlumičem Motion Control a zamykáním, která vyhlazuje terénní nerovnosti. Plynulé 12rychlostní řazení zkombinované ze sad Shimano XT a SLX, kola Bontrager Kovee umožňující použití bezdušových plášťů, teleskopická sedlovka Bontrager Line s vnitřním vedením a hydraulické kotoučové brzdy.
Na závěr
V den závodu nenechávejte nic náhodě a osedlejte Procaliber 8. Tento svižný slitinový hardtail má moderní XC geometrii vyladěnou na rychlé výjezdy do kopců a sebejisté sjezdy po nekompaktním povrchu.
- Dostanete moderní geometrii se 120mm odpružením vpředu pro agresivní jízdu do kopce a sebejistotu ve sjezdech.
- Toto kolo kombinuje přijatelnou cenu slitinového hardtailového rámu s parametry karbonových modelů.
- Perfektně vyvážená kombinace komponentů v podobě řazení Shimano SLX a XT a hydraulických brzd.
- 29palcová kola umožňující použití bezdušových plášťů mají nízký valivý odpor a chrání před defekty.
- Elegantní vnitřní vedení kabelů znamená nízké nároky na údržbu a tichou jízdu.
Doplňkové parametry
Kategorie: | Jízdní kola |
---|---|
#sizes_table#: | /tabulky-velikosti/tabulka-velikosti-trek-procaliber |
Rám: | Hliník Alpha Platinum, kónická hlavová trubka, vnitřní vedení, BSA 73, skryté úchyty na nosič a stojánek, UDH, Boost148, 12mm pevná osa. |
Vidlice: | RockShox Recon Gold RL, pružina DebonAir, tlumení Motion Control, zamykání, kónický sloupek, offset 42 mm, Boost110, Maxle Stealth 15 mm, zdvih 120 mm. |
Přední náboj: | Shimano TC500, slitina, Centerlock, 110 x 15mm pevná osa. |
Zadní náboj: | Shimano TC500, slitina, Centerlock, 148 x 12mm pevná osa. |
Ráfek: | Bontrager Kovee, dvoustěnný, možnost použití bezdušových plášťů, 28 děr, šířka 23 mm, ventilek Presta. |
Plášť: | Bontrager Sainte-Anne Pro XR, možnost použití bezdušových plášťů, ze dvou směsí, aramidová patka, 60 tpi, 29 x 2,20 palce. |
Řazení: | Shimano SLX M7100, 12 rychlostí |
Přehazovačka: | Shimano XT M8100, dlouhé ramínko. |
Klika: | Velikost: S , M E*thirteen Helix, ocelový převodník 30 zubů, délka čepu 73 mm, řetězová linka 52 mm, délka 170 mm. (M/L.L.XL-175mm)) |
Středové složení: | BSA Shimano BB-MT501 BSA. |
Kazeta: | Shimano SLX M7100, 10-51T, 12 rychlostí |
Řetěz: | Shimano SLX M7100, 12 rychlostí |
Pedál: | VP-536, nylonová platforma |
Sedlo: | Verse Short, chromoly ližiny, šířka 145 mm. |
Sedlovka: | Velikost: S , M Teleskopická sedlovka Bontrager Line, zdvih 100 mm, MaxFlow, vnitřní vedení, 31,6 mm, délka 310 mm. (M/L,L-150mm, XL-170mm) |
Řídítka: | Velikost: S , M Bontrager Comp, slitina, 31,8 mm, prohnutí 5mm, šířka 720 mm.(M/L,L,XL-750mm) |
Gripy: | Bontrager XR Trail Comp, nylonový zámek Lock-On. |
Představec: | Velikost: M , ML Bontrager Elite, 31,8 mm, kompatibilní s Blendr, 7 stupňů, délka 60 mm. (S-50mm, L-70mm, XL-80mm) |
Hlavové složení: | Částečně integrované, zapouzdřené ložisko, slitinové misky, horní 1-1/8 palce, spodní 1,5 palce. |
Brzda: | Hydraulická kotoučová verze Shimano, páčka MT4100, třmen MT410. |
Brzdový rotor: | Velikost: S , M , ML , L , XL Shimano RT54, centerlock, 160 mm. (180mm) |
Hmotnost: | M - 12.30 kg (s těsnicím tmelem TLR, bez duší) |
Hmotnostní limit: | Kolo má maximální celkový hmotnostní limit 136 kg (kombinovaná hmotnost kola, jezdce a nákladu). |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Americká značka TREK je jedním z lídru na trhu s koly a elektrokoly. Její historie sahá do 80. let minulého století, konkrétně začala vyrábět kola v roce 1976. V současné době společnost TREK určuje trendy, kterými se vývoj a výroba jízdních kol ubírá a je lídrem v oblasti zpracování karbonu.
Testování a vývoj kol TREK probíhá za pomoci předních světových sportovců, cyklistů přímo v Americe. Jejich postřehy, připomínky jsou do kolekce vždy zapracovány. Kola TREK se tak pro jezdce stávají výkonnější a pohodlnější.